Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Babies, Kids & Mountains

Hey allemaal!!!
Hoe is het? Hier is alles goed!
Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn blog bijgewerkt heb,  dus ik hoop dat ik me alles nog kan herinneren!

Vorige week zaterdag kwam Chris langs. Chris is een vriend die ik ken van Arvada High School.
Omdat ik van ETC niet alleen met een jongen iets mag doen was Paul ook thuis, maar hij liet ons verder gewoon alleen ;). Het was heel gezellig!
We hebben eerst de film 'Winter's Bone' gekeken, maar besloten halverwege een andere film te kijken, aangezien we er alleen maar doorheen aan het kletsen waren en dus niks van de film begrepen... Dus toen hebben we Frozen gekeken :) Dat was een betere keuze haha

Zaterdag ben ik met Paul en Erica naar de mountains geweest. Het is zoooooo mooi daar!! <3 I love the mountains!
We hebben gewoon lekker rondgereden met de auto (zonder dak, het was super mooi weer!).
Ik had Erica's hoed geleend want anders vloog mijn haar alle kanten op! :p
Als je daar toch woont...
Ja!!! Colorado heeft water!!
Toen kwamen we een (voor Amerikaanse begrippen) oud huis (1890) tegen en daar zijn we naar binnen gegaan. We kregen een super snelle rondleiding, want we hadden niet veel tijd. Heel leuk om te zien! Het was een huis van een rijke familie die hun vakantie in de bergen doorbrachten. Later zijn ze er gaan wonen en werden er meer kamers bij gebouwd.
In deze wagens kwamen ze vanuit de stad naar de bergen (reis van een dag)
De woonkamer (de eerst gebouwde kamer, dacht ik)
Eetkamer
Slaapkamer
Ze hadden zelfs een privé-school!
Maandag (en de maandag daarvoor :) ) had ik natuurlijk weer musical theatre!! :D En zoals gewoonlijk, het was weer geweldig! Het is echt een goeie class. Ik leer er heel veel van. Komende maandag gaan we als het goed is ons hele liedje zingen en I'm so exciteeeeeeed! :D

Donderdag heb ik op buurjongentje Sawyer gepast. Ik heb nu twee keer bij hem opgepast. Hij is vier jaar en heel schattig! Hij houd je behoorlijk bezig haha!
De eerste keer dat ik daar was hebben we magische eenhoorns gespeeld, die zijn knuffels moesten redden en zijn piratenboot versierd en de tweede keer waren we baby eekhoorns die achterna gezeten werden door wolven. Dus hadden we een hut gebouwd om ons in te verstoppen :')
Sawyer bij onze schuilpaats
Voor US History hadden we een heel leuk project: ee moesten een nieuwsbroadcast maken over een muckraker uit de 1900's. Dat was echt leuk! Vrijdag hadden we de opvoering daarvan. Ik speelde de newsreader, samen met Joslyn en een kind in onze commercial over de Teddy Bear :)

En dit weekend... moet ik voor een baby zorgen!
In Child Development Class hebben we van die poppen die het gedrag van een echte baby imiteren. Dus ze huilen, maken geluidjes en je moet ze voeden, luiers verschonen en nog een paar dingen (ook 's nachts!)
Er zijn jongens en meisjes, met verschillende huidskleuren. We krijgen om de beurt een baby mee naar huis en daar moeten we dan een heel weekend voor zorgen.
Dus ik heb mijn baby nu! Het is een meisje en ze is bruin. Ik heb haar Elsa genoemd :) (Ze spreken mijn naam hier uit als 'Anna', dus Anna en Elsa, snapje? ;) )
Vrijdag middag na school moest ik haar ophalen en maandag ochtend breng ik haar weer terug.
Mijn baby is tot nu toe niet heel lastig gelukkig!
Ik heb vannacht redelijk goed geslapen. Elsa heeft me maar 3 keer wakker gemaakt: om 12 uur, 3 uur en half 8 's ochtends. Hopelijk blijft het zo en slaap ik vannacht en de nacht daarna ook!


Op school gaat het nog steeds goed. Ik begin nu echt wel vrienden te maken :)




Mijn huisdieren zijn lief :)
Hond of mensje?
Tuliki opgekruld in onze schone was :')
Mijn host family is nog steeds geweldig, met mijn Engels gaat het goed en ik krijg zo nu en dan bericht uit Nederland, wat ik super leuk vind!!!
Ik mis iedereen wel, maar heb geen heimwee hoor! <3
Gelukkig kan ik hier zo nu en dan fietsen!
Nooit gedacht dat ik dat zou missen!
Ik ga lekker Amerikaans breakfast eten!
Byeeeeeee! <3
xxx Anne

5 opmerkingen:

  1. Weer een week te laat met de brief, sorry! :$ zal hem morgen op de post doen hehe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha je baby :') Mijn oma heeft jouw oma de groetjes gedaan dus misschien komen ze dan ooit nog een keer bij jou :P xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal toch weer!! :D Ik ga zometeen mijn brief op de post doen :)
    Wel jammer dat je je baby maar een weekend mag.. Maar misschien toch ook wel beter, als Elsa je 's nachts ook wakker maakt. :P Have funn!!

    BeantwoordenVerwijderen